Monday, October 25, 2010

Camtu rupenye...rasenye...

  • Baru den tau camner rase air gula itu...dan so far...takde result lagi...n ampointment bulanan cam biasa je...misi tak bagi lak tarikh baru mau minum air gula.....jadi...gumbira seketika....

  • Faktor minum air gula...sejarah keluarga...n lebey berat badan....kepada adik2 aku..get ready aje la ye...konfirm n no compromi...hehe...tapi kata2 semangat daripada nenek aku yang menyebabkan aku semangat aje siap tak sabar2 tunggu minum air gula ari tu.....

  • Nenek aku cakap....tu gula glukos kan...bagus la...untuk kuatkan badan.....boleh gitu..aku pon redha aje la...hendak tak hendak..mau tak mau...ekau telan aje la chah oiii......

  • Malam sebelum kul 10 malam...nenek aku udah paksa aku makan banyak2...maklom....klu suami den tak balik...i memang sangat liat mau makan lelagi pas kul 7 malam.....dengan adanya encik suami...selera makan memang leh up 100%...maklom...suami i memang berselera dengan bekas tangan isteri...haha...geli...dok puji diri sendiri....

  • Dan pagi aku nak g minum air gula...yang paling risaunye...nenek aku n suami aku...yang aku...relak aje.....ye la..selalu aku kan pepagi dah amik nasik lemak...ni tetiba drive without ape2...mau amik darah la itu ini la...mau semua tak cuak....

  • Misi amik masa yang lama gak cari urat kat tangan aku yang tembam ni...petua amik darah...takyah la ekau berani2 tengok jarum yang panjang menusuk kalbu tu masuk...klu tengok..lagi tak kuar darah....

  • n den minum air gula dengan sekali teguk aje....puitttt...time angkat sudu kuar dari gelas pon dah nampak likatnye...nasib badan....best kan baby...sarapan di pagi hari.....

  • Misi pon agak terkejut tengok performance aku siap pesan...jangan muntahkan ye...i pon tak mo muntahkan...nanti kene minum lagi gak.....then aku pon drive balik umah semula...tdo sampai 2 jam.....memang time tdo...lena ya amat.....then baru la amik lagi darah.....

  • Dan akhirnya...selamat sebungkus nasi lemak...i tak lapar la sangat...baby yang lapar banget.....

  • Tu la rentetan minum air gula...cheehhh....macam bosan je entry aku..tak pe ...takpe.....nak jugak...hehe..tata/.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...