Friday, September 3, 2010

Sedar tak sedar...

  • Sedar tak sedar rupanye bulan ramadhan dah nak menghampiri ke penghujungnya...sedar tak sedar juga...kandungan aku dah bertambah lagi sebulan...sedar tak sedar..tak lama lagi dah nak raya...

  • Hari ni count down aku dah berakhir...aku count down untuk cuti sekolah...dan aku bersyukur sesangat aku berjaya menghabiskan sessi persekolahan aku dengan menempuhi bulan ramadhan di samping anak murid dengan jayanya....haha....poyo je aku....

  • Orang kata...mabuk itu akan hilang sedikit demi sedikit menjelang kandungan yang ke 4 bulan...ye ke...??...aku still counting d days untuk mabuk beransur2 pulih..apa yang aku leh sure...skang aku masih lagi berada dalam dunia aku sendiri....

  • Suami aku yang comel itu....yang masih lagi naif dalam dunia kebapaan aku kira dah mula gembira dan berkira2 supaya aku pregnant every year...sebab die tau keadaan nye camner...jadi die kata...aku akan kureng ajak die jalan2 g shopping or jalan2 carik makan.,....jadi jimat belanje....papa jahat ye...

  • dalam teruk2 ni...konon2 tak larat nak g beli itu ini...hasilnya...aku dah pening tengok stok kuih raya yang aku beli dah menggunung rupenye...waduhhh...dasat aku taun ni...taun lepas tak sebanyak ni...oder saja...ambik...dan bayar saja.....

  • Baju raya : ???? masih lagi di rumah tailor...yang mana semuanya aku wat pregnancy suit...baju raya en naim???kite beli malam nak raye pon ok la ek...g sungai besar naik motor ek...aci ke ek...aku naik motor....mau tengok ape respon nenek aku...bagi ke tak....uwaaa....i mengidam u...tak penah naik moto dengan encik suami lagi...nak jugak....nak jugak.....

  • Kasut raya : ????? mr suami cadangkan taun ni kite pakai kasut crocs warna putih...belikan untuk nenek aku sekali...alkisah sebab ape nak beli crocs....sebab satu hari nenek aku basuh kasut crocs suami aku kaler putih...sebab die tengok kene air hujan bertakung...then nenek aku cakap...best ye kasut ni.....terus suami aku terharu...tak penah lagi seumur idupnye orang basuhkan kasutnye...sekali nenek aku basuhkan.....sebab terharu....die pun meracun rumput umah nenek aku ngan g tebang pisang.....haha...tu aku up sket sayang...hehe....

  • jalan g raya : ??? ni yang aku masih confuse...sama ada aku larat atau tak....tah le..moga2 selera makan akan datang dengan jayanya sempena hari raya aidilfitri yang mulia...aku memang dah terngiang2 nak makan ketupat mak aku n ompok daging nenek aku...dapat dua bende ni pon dah jadi....korang penah rase ompok daging ????sedap oooo...nanti aku upload gambo ek......yang pasti suami aku akan duduk di dapur bersama2....isteri tak larat oooo....tak sabarnya nak raye.....

  • Nak ucap selamat hari raya aidilfitri macam awal lagi plak...nanti2 la ek...tapi klu tak sempat....selamat hari raya aidilfitri saya sekeluarga ucapkan dan maaf zahir dan batin ye....kepada yang nak drive balik kampung...hati2 ye....and pada sepupu sepapat pakcik makcik...balik kampung awal ye....mari melapah daging bersama2.....tata.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...