Tuesday, July 20, 2010

Sedang menunggu...

  • Tunggu ape....tunggu suami saya...sebab apa...
  • kali ni memang berkali2 aku call beliau untuk bertanya perkembangan semasa,dimana n bila mau sampai umah....selalu hampeh...malas nak cakap ooo banyak2 kali...
  • Kenapa ye???
  • Sudah beberapa hari aku mencari nasi ayam....nasi ayam...dan nasi ayam...dan boleh kata setiap hari sampai hari ni...tiap petang je nasi ayam...daripada yang sedap sampailah aku paksa jugek mr suami....
  • Saya mau nasik ayam pak mal jugek...takmo lain..yang lain semua tak sedap,tak kuning la,sos tak power la,ape la....nasib la bang oiii...ok le kan mau makan nasik ayam.....
  • Sehingga ke jam sekarang saya masih menunggu...nanti leh kite update pasal nasik ayam mantop tu ek....nasik ayam pak mal shah alam....tak sabar2 tunggu..rase dah nak meleleh2 air liur...aduslah hai...macam takleh tahan2 langsung...
  • mr husband ada jugek cakap....nasi ayam ke ape ke yang sekitar2 shah alam...beliau boleh carikkan...tapi klu tomyam jalan tar...sori ye yang...auwww....aku cakap..jangan offer...nanti ada yang dengar...tetiba termintak kang...haha...mantop...lum ada yang mampu lawan tomyam jalan tar setakat ni...kite g ye bang.....hehehe....

p/s.....kenapa la blog saye ini sangat tidak boleh komen dan tidak boleh upload gambar...banyak mau cerita daaa.....anyone...help me...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...