Monday, May 3, 2010

Kami beli beg

  • Kami berdua g dating lagi minggu lepas...hehe...bile Atiqah balik asrama..sempat la kami berfoya-foya...tapi jangan ingat aku tinggalkan nenek aku begitu sahaja...walaupun nak g dating....suami aku pon selalu nasihat kan...walaupun aku dah tau pun....hehe...jadi..biasa aku masak dulu dan membasuh semua baju2 aku n suami supaya nenek aku tak basuh...nenek aku kan pengemas...hehe....
  • Tapi kalau nak ikutkan suami aku yang cute,beliau lebih suke menghabiskan sabtu ahadnye melayan nenek aku...contoh...melayan nenek aku mengemas halaman rumah,bercucuk tanam dan membakar sampah...cuci kolah pon suami aku suke...I love u la my darling...hehe...suami aku memang tak reti dok diam sangat...jadi,sepadan la dengan nenek aku yang juga memang tak reti dok diam kan...aku biasa akan masak n basuh kain dan settlekan la hal2 dalam rumah...jangan tak tau...suami n nenek aku dah ada kebun tau...haha...yang sekangkang kera je...setiap petang suami aku akan call aku supaya siram pokoknye...tapi biasanya nenek aku yang siram...maklom tu projek mega mereka...
  • Tinggalkan dulu omelan aku...aku dating minggu lepas sebab aku tau minggu ni aku dah kene mula kelas tambahan...jadi...dating puas2 ek...agak best jugak la...tapi minggu ini dinamakan tema berjimat cermat...setiap minggu pon minggu berjimat cermat....kerana ada misi yang perlu diselesaikan...haha...dalam jimat cermat...sempat aku sambar beg laptop sebijik...alkisahnya kami memang dah beberapa bulan cari beg laptop yang leh sandang belakang...tapi...biasa la..cari yang murah..yang murah...lagi murah dan murah lagi.....haha...hasilnya suami aku bawak aku ke jalan pasar..dekat situ semua barang datang dari negara China...itu sebabnya sony ericson jadi sony ericsom...hehe....tak kisah la...janji rock je...masing-masing nak cari rezeki...dan kami datang membawa rezeki itu...yang Allah kurniakan pada kami dan kami cuma meminjamnya sahaja untuk diberikan semula kepada yang berhak...cheewaaahhhh.....jom skodeng...lawa sangat ke ???


  • Muka depan...dah takde warna lain ye...we love merah...sehati sejiwa kan??auww.....cantik tak???tergoda tak...kami tergoda abis tau dengan beg ini...suke..su

  • Ini comparmet pertama..sesuai untuk diisi bekas makanan...makanan itu penting ye...tapi leh isi cd dan sebagainya le....




  • Ini comparment kedua...tempat isi wayar....charger...


  • And finally...comparment ketiga dan terakhir...masukkan laptop kite di sini...sungguh aku jatuh cinta dengan ini beg...tadi first time bawak g skolah...vangganye.....seronotnye....
  • Sebenarnya beg ni bukanlah priority sangat bagi kami...tapi memang dah lama sangat kami cari...tak sangka jumpe dah...dah dapat guna dah...senang...senang...untuk dibawa ke mana2.....hehe....tata...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...