Tuesday, April 20, 2010

Mimpi....

  • Aku dan suami ada bermimpi satu malam ari tu.....sampai sekarang aku dok cari tafsiran mimpi tu....antara yang aku dapat dalam buku tafsir mimpi berkaitan dengan mimpi aku adalah :
  1. Jikalau anda bermimpikan keluarga :   maknanya ialah anda kan berusaha dalam sesuatu perjuangan
  2. Mimpi hidup bahagia dengan keluarga :  Ertinya anda mengalami keuntungan dalam keseluruhan keluarga anda yang ada
  3. Memeluk isteri sendiri :  Tanda akan dikurniakan rezeki.
  4. Mimpi anda melihat ibu :  bererti anda akan mencapai kejayaan dalam usaha anda yang begitu sukar.
  5. Bermimpi di bulan April :  Alamat anda sering girang, kesihatan terpelihara, anda ada rancangan berjalan dan bergembira.....
  • Ini merupakan hasil kajian yang aku kaji agak berhari2 juga daripada buku tafsir mimpi yang aku beli...betul ke tidak wallahua'lam.....yang penting mimpinya sama dengan suami aku dan pada masa yang sama......kitorang bangun tdo...terus citer mimpi masing2......
  • Memula suami aku cakap die mimpi...die kawen...konon nak wat suspen aku...pastu aku cakap...ayang pun mimpi kawen....bukan mimpi kami kawen dengan orang yang lain...tapi kami berdua disuruh buat majlis kawen kagi sekali....walhal dalam mimpi tu memang kami dah kawen...dan semua orang pon dah tau kami dah kawen.......aku mimpi ramai orang...family n kawan2.....mimpi kak oja, kak linda datang makan kenduri awal...hidangkan lauk rendang...yang suami aku lak sibuk mencari khemah tuk tetamu...tapi dapat 4 je....pastu siap die pening kepala....napelah semua orang suh wat majlis lagi sekali......lawak...lawak........
  • Itulah citer mimpi aku malam minggu yang lalu...ahakkksss.....

           

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...