Monday, April 26, 2010

Dompet Baru...

  • Aku dapat dompet baru.....dapat hadiah dompet lagi...well..aku pun ade inform sebelum ni...aku dapat dompet ni daripada family Pak Itam n Mak Itam sempena balik bercuti di Medan...well...siape2 yang berkenan nak tengok cadar 100% cotton...leh la skodeng bazaarku2010.blogspot.com...aku dah skodeng....suke...seuke...sebab semuanye cotton 100%.....bukan senang nak dapat dengan harga yang diorang tawarkan...jadi...melawatlah ke blog tersebut ye kawan2......
  • Meh skodeng dompet baru aku yang cun itu.....
  • Ni rupenye...cantik....lembut.....suke...suke..nampak kewanitaan u.....auwww....serius...memudahkan aku ke mana2 sekarang,....sebab ada dompet yang besar......


  • Dalamnye ada cermin tau...memang purse untuk perempuan...leh betul2 kan tudung...walhal tudung aku memang selalu tak betul...hehe....




  • Sebenarnye...inilah sebab aku suke purse ini...sebab ia sangat sesuai dipadankan dengan handbag aku bulan ni...aku memang suke tukar2 handbag...tapi aku tak beli handbag baru...handbag baru terakhir aku yang suami aku bagi wat hantaran ....yang lain semua aku recycle balik...btw...yang ni cleef...Ia brand Malaysia tak silap aku...tapi amatlah berkualiti dan tahan lama walaupun aku gunakannya dengan agak ganas......
  • Dompet ni adalah dompet ketiga yang aku dapat sebagai souveniar...satu daripada angah...time die ke korea...memang cantik sebab penuh dengan manik2...memang aku g mane2 pun semua orang tanye aku beli kat mane....cantik tak penah jumpe ooo kat Malaysia....yang kedua pakcik n cikli aku bagi...dari China tak silap aku...n yang ini daripada Family Pak Itam n Mak Itam......biasanya aku akan guna untuk beberapa bulan...then aku akan simpan elok2...jadi koleksi.......anyway...terima kasih banyak2 ye pada semua,.,.....ahakksss...tata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...