Monday, April 19, 2010

Dating...dan dating....

  • Yeahhh...kami dapat g dating.....tapi takde maknenye dating2 sangat pon...aku g kl carik barang2.....pastu sebab nak sangat g pasar malam jalan TAR......sebabnya suami aku teringin dan mengidam nak makan ni hah.....cube tgk ape bendenye......


lupe sungguh aku ape namenye....potato ape ntah...tapi memang rasenye kitorang penah jumpe kat jalan tar je....sedap oooo.....perisa bbq n cheese tak silap aku.....senang je suami aku oder...berhenti tepi jalan...suh aku g carik...ahakkkssss.......maklomle pasar malam yang sangat pemes di Malaysia......
  • Minggu ni memang seronot....dapat g dating berdua...hahaha...aku balik rumah suami aku ooo minggu ni....kire minggu ni suami aku lak tunggu aku kat umah......kami teruskan acara dating seawal mungkin hari jumaat malamnye......dengan terus nonton wayang...citer Kick-Ass...daripada bertunang sampai kawen......ini baru kali kedua tengok wayang....dan tengok wayang kala malam hari inilah kali pertama untuk aku.....memang dasat n best bile dah kawen ek.....bebas sket...hehehe........
  • Sebenarnye nak citer kemuncak hari dating......iaitu sabtu malam ahad...walaupun dah seharian ke KL....tetap ye kawan-kawan nak jalan jugak lagi...( sebenarnye sebab tahu...ahad leh sambung tdo lama2 lagi...hehehe).....Jadinye kawan-kawan......Walaupun agaknye bagi orang lain semua dah penah g....namun inilah first time kami g...memang best...g mane????Kami telah g ke........



Ni muka depan I-city...memang padat dan ramai orangnye......tengok mula2 pon dah excited...memang tak sabar nak g......tapi keta...tuhan je la yang tau...betapa agak susah jugak nak mencarik parking....dan parking berlapis2...aku rase klu wat rombongan sekolah...memang tak lepas bas nak masuk especially klu nak u-turn...memang tak lepas langsung aarrr.....meh tgk lagi gambar-gambar poyo kami.....


muka adik ipar yang konon2 wat muka konpius nape la kakak iparnye dok peluk tiang pokok...hahaha....tapi seriously...aku sangat suke g sebabnye....sejuknye rase...macam dalam taman lak...walhal banyak lampu.....pastu lampunye...tak panas langsung pon.....wow...dan wow...dan super woww......best.....





ini iklan di bawah pohon asmara ye...hahaha.....eh...ada lagi......sengal tak aku ni.....




ni lak di bawah bulan dan bintang...penuh islamic dan konsep satu Malaysia.....sesuai untuk semua kaum....dan agama pada aku...sebab pelbagai...ada burung merak...tanglung....pokok krismas...bulan dan bintang......katak...angsa....rusa...bear.......dan ini pulak......





aku n suami aku tengah bagi makanan kat angsa...dah macam melawat Zoo pulak rasenye...berlakon konon....hehehe...takleh dekat2 sangat sebab.....pak guardnye ramai....nanti bunyi...preett...preeettt.......




ehhhh...tangan aku leh kuar belon2 aarr......hahaha...memang best ooo Icity.....tempat rekreasi untuk seisi keluarga keluarga...ada tua muda miskin dan kaya...semuanye turut gembira......ahakkksss........macam2 gelagat leh kite tengok.....dan pastinya...setiap gelagat itu adalah gelagat untuk mengambil gambar....ni baru tengok aku sorang je...tak tengok orang lain lagi...lagilah dasat......




dan akhirnya.......selamat tinggal Icity......nanti kami datang lagi tau......kami balik agak lewat malam le...bukan pe...nak memberi laluan pada orang lain yang jugak nak masuk tgk keindahan lampu2 di ICity......pada yang belum dan berkira2 sedang bercadang nak g...teruskan rancangan anda tersebut kerana ia menjanjikan kepuasan yang maksimum...hahaha...promo...promo...almaklomla..aku anak jati Selangor kan.....tata ICity.....(btw...dalam perjalanan balik suami aku cakap kat kitorang yang excited sangat......die kata...cube tengok keta2 sebelah...muka bapak2 nye semua tension...muka anak2 n isteri....semua ceria kemain...hahaha...termasuklah yang tukang cakap itu......)....anyway...tq darling.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...