Saturday, February 13, 2010

Mula berbisnes....

Aku sebenarnya rajin gak meniaga2 ni....
tapi biasa member2 terdekat je la kan...hahaha...tu pun sebenarnya saja2 je...sebabnya aku memang la suke berjalan...pastu aku memang suka dengan kain2 yang aku rasa bestnye tengok coraknye bile jadi baju...tu sebab aku punye baju kurung dah tak larat aku nak tengoknye...almaklom....aku kan hari2 kene pakai baju kurung....

Selalu bile kawan2 tengok konpem smua tanye...aku beli kat mane...n mula le diorang suh tolong belikan...jadi aku pon mula le bisnes menjual secara kecil-kecilan...chewah....macam peniaga IKS pulak...

Semenjak dah ada internet kat umah rajin gak aku tengok2 online shopping...best gak...n mudah rupenye...then aku pon rase nak mencuba la...

Jadi...kawan2 yang penah menjenguk blog aku...jangan lupe ye kawan2 sentiasa menjenguknye...kerana mana lah tahu aku ada menjual bende2 yang korang2 berminat..best jugek kan...biasa selama ni aku lebih menumpukan pada telekung n kain pasang...selalu telekung orang memang rajin beli kat aku lelagi time raya...nak bagi sedara la,mak mentua la,sape2 lagi la....n aku akan mengupload gambo2 stok yang aku ada dan korang2 klu berminat..leh la mengkontek aku nanti n mengikut terma serta syarat2 yang akan aku tetapkan nanti....sama la macam orang lain yang bisnes gak kan...

mesti lebih memudahkan korang kan...auwwww.....hehehe....selamat bershoping bersama blog shana n nasha...

tata...assalamualaikum n salam 1 malaysia semua orang....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...