Wednesday, February 17, 2010

Beberapa kerja yang tertangguh

Aku membuka balik nota peringatan untuk diri aku sendiri....warghhhh...teruknye aku...semuanya tertangguh...antaranya:

1. Cari chicky dance ( dapat tapi tak full version )
- alasan aku mencarinya...hari jumaat ni aku jadi fitness untuk merentas desa..
aku ingat dah jadi puan, khidmat tak diperlukan lagi...rupenye...ada yang sudi.
yang musykil...pk sekolah baru ni tau ke aku penah handle...hahaha...best je..

2. Update blog.....sekurang2nya aku berjaya gak update sikit2...ye la...blog saje
untuk berseronok dan meluahkan isi hati...chewaaahhhh....

3. Cari bahan untuk pendidikan seni, teater bercerita,pantomin etc...aktiviti
permainan sambil belajar dalam kelas....kemahiran bernilai tambah...semua aku
masih tak dapat...aku memang suka buku rekod mengajar aku ada sesuatu yang
gempak dan mungkin boleh membuka mata.....setakat ni kebanyakan aku betul2 faham
belum cukup lagi...banyak lagi aku kene belajar...

pasni kan...aku nak try letak beberapa aktiviti pendidikan seni untuk murid aku yang aku telah buat dan bakal buat....saja...seronok2...mana tau ada guru seni lain nak gunakan...aku sentiasa alu2kan...aku pun amik dari pengalaman cikgu2 seni sebelum....tapi ye la...biasa kalau kita tak catat, mesti kite lupe....

excited betul aku bile dapat tahu jadual baru, aku ada kene mengajar pendidikan seni....seronok...sebab masa ni la kite boleh nampak ketulusan dan kesungguhan murid serta ketekunan...kite pun tidak terlalu ditekan dan menekan....lepas ni aktiviti selepas hantar buku teks ujung taun...aku cadangkan panitia seni yang take over...baru leh nampak betapa kreatifnye murid...chewahhhhh...iye2 je aku...siapa la aku....adios amigos...nanti aku update lagi...tatata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...