Thursday, October 1, 2009

Ceramah SAP Head Count

Aku sangat teruja...sangat excited...minggu depan nak bagi ceramah bersama...dengan jurulatih utama daerah....ke 2 buah sekolah...tentang head count...memang tak sabar-sabar...ni la pengalaman pertama...harap-harap satu hari nanti leh la jadi jurulatih utama gak...hehehe..tapi rasenye aku ni agak cepat melatah....

Rase best jugak pegang bahagian peperiksaan...teringin gak nanti amik PTK kertas yang berkaitan peperiksaan...tapi boleh lulus ke????hehehhe....sebenarnya ia mengajar aku lebih cool dari biasa dan tidak lagi cepat melatah....

yang best jugak...tugasan ini membuatkan mulut aku terkunci seketika...bukan seketika...lamalah jugak...tapi kadang2 kepala yang rasa nak pecah...sampailah semalam....

Kepala berpusing-pusing.....ingatkan aku dah nak goal...rupa-rupanya gegaran....mulalah kat sekolah bercerita....wah...macam-macam...rupa-rupanya akak2 kuartes kat sekolah...semuanya turun ke bawah...siap dukung anak masing-masing....yang aku n woo,ingatkan yang kami ni sakit....nak tumbang....dah risau...siap ada sorang encik call,aku cakap tak larat cakap...jangan cakap dulu..punya lawak...sori encik....encik kene marah dengan saya....saya kan memang garang...hehehe...

Tahun 2009 ni...permulaannya agak tension sket...tapi pengakhirnya...nampak macam semakin baik...dan semakin menjadikan aku matang...ada hikmah rupa-rupanya atas apa jua yang kita hadapi...anyway....CHAIYOOOOO!!!!!!

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...