Tuesday, July 28, 2009

Testimonial Customer ECPI

Antara testimonial customer ECPI aku :

1. Puan Ros : Apabila terasa haus saja, beliau terus mencapai sebotol kecil ECPI...Katanya ke kantin minum air bercawan-cawan pun tak hilang hausnya..Dengan seteguk ECPI, kepuasannya tidak dapat disangkal lagi...Penghilang kehausan dengan hanya sebotol....

2. Puan Mary : Satu hari tercekik tulang...try beli ECPI KAT Aishah la...alhamdulillah...kuasa tuhan juga dan atas kehendaknya..rasa tercekik terus hilang!!!

3. Puan Puzi : Minum sebotol...emmm...angin yang lama tak keluar berjaya dikeluarkan...tu yang membuatkannya kagum...

4. Puan Z : Katanya, setiap perempuan mempunyai fibroid..dan beliau merupakan seorang yang rajin scan kebesaran fibroidnya...mengikut maklumat mereka,cara nak mengetahui kita mempunyai fibroid atau tidak, apabila bersin atau batuk dan kita merasa sakit di sekitar kiri atau kanan di bawah pinggang, maka rajin-rajin la scan...Puan Z telah scan semula saiz fibroidnya..and luckly, ia telah berkurangan daripada 5 kepada 2..beliau sendiri berasa kagum dengan pengecilan saiz tersebut dan dalam proses pengecilan tersebut beliau hanya mengamalkan meminum AIR ECPI bersama GTH.

5. Puan Mur : Pada mulanya, beliau hanya meminum segelas dua air ECPI..Apabila tahu saya telah menjadi stockist ECPI, beliau telah mendapatkan sekotak ECPI daripada saya..dan hasilnya...masalah angin dalam badan dan masalah kewanitaannya menunjukkan kesan pemulihan..dan dia masih mengamalkan air tersebut untuk kesihatan tubuh badannya...

Di atas merupakan sebahagian sahaja testimonial pelanggan saya yang kini masih lagi menjadi pelanggan setia saya...terima kasih diucapkan kepada mereka...Niat saya juga menjadi stockist dan menceburi perniagaan ECPI ini adalah untuk membantu mereka yang mengalami masalah kesihatan...kerana ia bermula daripada keadaan nenek saya yang memperlihatkan perubahannya setelah air ini diamalkan dan sehingga kini beliau masih mengamalkannya...terima kasih kepada encik Naim yang mensponsor air untuk nenekku ( nenekmu jua )....bermula dari situ...saya memperkenalkannya...di samping menjana sedikit keuntungan...alhamdulillah....

Kepada yang belum mencuba...dan ingin mencuba...saya menggalakkan ianya dicuba...saya juga sehingga kini mengamalkan meminum air ini di samping menggunakan ECPI anggun dan holistic bath untuk tujuan kecantikan ....( sebab saya tak suka pakai bedak )...hehe...holistic bath dan ecpi anggun merupakan kosmetik yang menyeluruh dan kesannya......kita sambung lagi on next postt.......terima kasih.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...