Tuesday, July 28, 2009

ECPI ANGGUN, HOLISTI BATH N IQ MAX

Dalam entry ni teringin rasanya nak bercerita mengenai diri sendiri...hehehe...bukan nak berlagak...tapi tersa teringin nak share apa yang saya rasai...selepas menggunakan produk2 ECPI....

Saya adalah seorang yang suka keluar rumah tanpa menggunakan sebarang kosmetik...masalahnya muka banyak hitam-hitam...bukannya cun pun...nenekku cakap...selekeh...hehehe....akhirnya saya mula diperkenalkan dengan ECPI Anggun dulu oleh Mak Itam ( tq Mak Itam )...sebab tengok muka Mak Itam le...saya teruja melihat muka mak itam tanpa kosmetik tuuuu.....

Setelah sebotol..apa yang kita boleh nampak kesannya...muka saya tidak oily lagi...dan saya masih meneruskan tabiat tidak memakai kosmetik apabila keluar rumah...dan setelah sebulan lebih...sememangnya sesiapa saja yang saya temui akan mengatakan ini ...."Aishah, muka dah nampak bersihhh"....Ya Allah, rasanya tuhan je yang tahu betapa gembiranya...sebab selama ni semua orang tak penah cakap begitu...sebaliknya berdiam diri je...nampak sangat selama ni mukaku selekeh tanpa sebarang bedak...dan kini takyah pakai bedak pon...dah jadi muka mak datin gitu...auwww...betul tak Kak Zai....dengan MODAL RM 89.90...itulah pencuci muka, skrub,toner n pelembap yang hanya di dalam sebotol berwarna hijau....walaupun pada mulanya rasa janggal takyah cuci muka di bilik air..tapi itulah hakikatnya...zaman moden ni...teknologi banyak memudahkan kita...sebotol tu tahan 2 bulan lebih pulak tu...digunakan 2 kali sehari...berbaloinya rasa.....

HOLOSTIC BATH : Bila plak saya guna : ikut fungsinya, boleh melicinkan kulit dan sebagainya dan juga sesuai untuk rambut yang beruban, walaupun ianya sebenarnya mandian, tapi tetap juga saya berani menanggung risiko,buat cuci muka....emmm...ok je jadi pencuci muka....berharga RM 29.90 sebotol,setiap kali saya cuci muka je...rasa nak tuang banyak2 je...sebab lambatnya nak abisssss.....hahahaha...macam beli free je...tapi serius tu la hakikatnya....perubahannya..angah balik kampung...dia tanya....along guna apa...coz die dah buat peeling...lagi ada jerawat naik...dan sehingga kini angah pun dah mula menggunakannya...dan sesungguhnya...bak kata cecikgu sekolahku...holistic bath boleh dibawa ke mana-mana sebab ia boleh dijadikan semua kecuali ubat gigi aje.....maklumla...cecikgu sekarang pon selalu out station gak....

IQ Max....Saya beli gak kismis minda berelektronik ni sebab harganya..murah...hehehe...RM 14.90...makan 2 biji je plak sehari...ada 90 biji kismis....kismis yang telah dielektronikkan ini...boleh merangsang pemikiran dan daya ingatan saya agar lebih cergas lagi...saya danh merasakannya...anda bila lagi....?????

untuk mendapatkan maklumat lanjut....hubungilah saya.....
SUPERVISOR
STOCKIST ECPI SUNGAI BESAR

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...