Sunday, April 27, 2008

Hari isnin selepas sukan.....

wahhhh...kene sekolah gak ke???takde cuti ke???GPK aku cakap wajib sekolah dengan pakaian formal...hahaha...no more track suit dalam kelas....

Walau apapun...aku tetap bersemangat mengorak kaki ke skolah....lagi pun nak gelakkan kak ina yang akan jadi mak guard hari ni sebab die bertugas minggu ni....hahaha...aku terpaksa membuat lambaian diva pada kak ina yang sekaligus membangkitkan amarahnya yang kene balik lewat 15 minit.....

Sebagai anak angkat domino's pizza dan public bank...hari ni kami semua disajikan dengan 15 large pan pizza...terkenyang2 makan...siap malas nak g kelas lagi...anyway..thanks pada domino's and also public bank yang sponsor hadiah untuk panitia aku...pergh...marvelous taun ni panitia sivik...hahaha....

Sesampai aku kat sekolah gak aku dikejutkan esok budak kene pegi bersyair...marahnye aku...sebenarnye tak kisah pon...tapi tak inform aku awal2....dengan poyo dan rasa geram sikit...fathur rahim kene bersyair depan aku dari kul 1 sampai kul 6....tapi bestnye berlatih dengan aku...fathur rahim dapat la makan pizzza sekali...tah ape nasib fathur rahim hari ni...mudah-mudahan suaranye semerdu aku...chehhhh.....

Selaku rumah sukan yang menang taun ni...aku berlagak betul...ye aar...first time menang...rumah sukan lain tak puas ati...so cadangan sebelum kami berkemas2 balik dari sekolah, taun depan nak buat rombakan untuk cecikgu plak....hahaha....betapa dasatnye penangan sukan taun ni....

Apepun...aku sayangkan relationship dengan cecikgu sekolahku...kadang2 klu nak isi borang pindah pon, selalu terfikir...mampukah aku dapat kawan-kawan yang seperti di sekolah ini,...team work yang sangat bagus....dan aku harap ia berkekalan hingga bile2.....walau pun berlainan agama, bangsa dan negeri....namun tetap sehati...jiwangnye....chaiyoo sk ( 2 ) simpang lima.....!!!!!!!

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...