Sunday, April 27, 2008

Aktiviti Hujung Minggu......

Minggu ni boleh dikategorikan sebagai minggu yang aktif jugak...wah, aktif sungguh aku....aku pon tak percaya betapa dasatnye aku minggu ni......

On the way tengah drive balik dari stadium bersama-sama kak milah n Hazira, aku mendapat call dari Kak Zaimah.....Alhamdulillah, dah sampai Malaysia mereka sekeluarga....Pesannya...singgah rumah akak, minum air zam zam.....

Aku pon cakap...takpe petang sikit datang...sambil2 nak memantapkan serba sedikit ilmu....dan kul 5 petang...kami pon bersembangla sampai ke pukul 8.00 malam...haha...4 puteranya botak dah....diumpamakan bertahallul untuk meninggalkan dosa-dosa di sana...insyaallah....banyak yang dapat aku belajar dari kak Zaimah n family...thanks kak for d advice n d hadiah...

pagi sabtu, dengan semangat wajanya aku ke kl pulak....bersama-sama angah...patutnye beserta kak oja...uwaaa...kak oja...rindunya....melangakah masuk ke Sogo, aku dikejutkan dengan 80% untuk carlo rino, sembonia n balencia...mane leh tahan camnie...terpaksa beli.....banyak gak yang aku beli sampai nak pengsan berjalan ke komuter bank negara....haha...tdo dalam komuter tak hengat.....

dan pagi tadi...ahad...aku telah berjanji dengan 2 anak murid tusyen aku...yang nak amik UPSR taun ni...ade hati lagi nak berjalan2....aku cakap ini last bawak jalan...tahan dulu...lepas UPSR baru leh jalan lagi.....haha....lame gak berjalan ngan budak2 ni....meriah sungguh diorang mengusya awek kat Hari Kantin Convent....Time balik...budak2 sempat berkata...janji dengan aku untuk 5A...aku pon sentiasa doakan....dan berjanji satu hari nanti diorang plak nak drive tuk aku...hehe....Good Luck my Aqil n my Iddin.....cikgu sentiasa berdoa yang terbaik untuk korang...n korang la last anak murid tusyen cikgu...cikgu tak larat dah.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...