Sunday, March 9, 2008

rentetan kursus teknik lakonan

Tak sempat nak bercerita panjang pe yang aku buat lepas balik kursus...
yahhh...puan rose n puan yoong tanye aku...yang ...mane u pegi...
aku : I pegi jadi aktress u all tau
mahesh : So. u dah terer berlakon la ni......

Rentetan daripada kursus tersebut...aku telah mengaplikasikan dalam p&p aku...
kebetulan baru abis monthly test...so, at least anak2 murid aku leh release tension...
Aku rase bangga tgk anak murid aku...boleh buat n very confident...dan paling mengejutkan aku....betapa murid yang tak menguasai langsung 3m lagi yang terpaksa aku protimkannye....boleh berlakon...menarik...objektif pnp tercapai....

Aku berharap aku dapat attend lagi kursus2 macam ni...dalam banyak2 kursus yang aku attend...inilah yang paling menarik walaupun dirunning di pkg je....( banyak gak claim)...hehehe...yang penting...perasaan cinta untuk memajukan anak2 didik makin menebal dalam hati aku dan semoga aku berjaya meneruskan amanat dan mandat yang dah diberi pada aku...aku sudah cintakan bahasa melayu....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...