Sunday, March 9, 2008

9 Mac 2008

Semalam satu hari yang penting bagi diriku...aku telah mengundi...Ya Allah...tu pon sepatutnye klu aku ngundi 4 taun lepas, mesti akan jadi satu keajaiban pada 4 taun yang lalu...Alhamdulillah aku sedar taun ni....dan berkat perjalanan kakiku dengan angah dari esso ke tempat ngundi...kita telah berjaya membentuk suatu keajaiban....Sehingga pukul 5 pagi kami masih di tv....menanti keputusan parlimen kami...apa yang dapat kami tahu...ba sapu bersih...syabas!!!!

Apabila di kenduri topik sama la yang dibincangkan...sebagai bebas...senyap dan tengok sahaja...tetapi sebagai manusia berjiwa merdeka tak perlu cepat melatah dan terlalu mendabik dada...chewahhh....

Hari ni jugak ayahanda mengorder rendang 3 ekor...betapa dasatnye aku...dah abis buat rendang...type blog la plak...dan tambah dasat...aku berjaya menghabiskan membaca buku untuk ptk....sambil tangan mengacau rendang....nasib la rendang marvelous...sape makan gerenti lulus ptk....hahaha....

Aku masih terfikir2 apakah alasan sesuai untuk aku merequest cuti rehat 2 hari ni...jawapannye...aku sendiri tak tau....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...