Wednesday, January 23, 2013

indahnya apabila...

Kita punya ramai sahabat...kisahnye pagi tadi saya mendapat satu call daripada kakak bekas sekolah yang sebelum ini saya berkhidmat...maklom aje..in 8 years my service,byk sekolah sudah saya jelajahi,ramai murid telah saya tumpahkan dan curahkan ilmu pengetahuan buat pedoman mereka di masa depan...

Pengalaman yang dikutip tidak terhitung banyaknya..bekerja dengan pelbagai ragam manusia menyebabkan kita lebih matang dan berhati2 dalam pelbagai urusan...pengalaman yang tidak ternilai harganya ini,tak mampu terbeli walaupun ditawar setinggi mana pun harganya....

Namun yang paling berharga buat diri, nilai persahabatan yang kuat terjalin antara aku dan mereka..terasa akulah yang paling beruntung kerna dikurniakan ramai sahabat yang banyak memberi tunjuk ajar,nasihat...adusss..
Sungguh aku rindu pada semua sahabat....

Buat seluruh sahabat,terima kasih kerana masih lagi menjadi sahabatku dan semoga ikatan persahabatan kita akan terus utuh...,luv yoooo....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...