Thursday, July 22, 2010

Mimpi di siang hari...

  • mimpi yang agak best...perghh...klau jadik realiti...better treler panjang tu datang rumah baru kami nanti.....
  • alkisah...sebenarnye nenek aku dah start warning...warning2 manje gitu.....aku dah takkan dibenarkan tdo bile balik sekolah...mungkin sekejap je la aku leh tdo....aku pon berfikiran yang sama gak dan dalam fikiran sebenarnya dah rancang aktiviti apa nak dibuat bagi menggantikan aktiviti tdo di siang hari.....hehe
  • tapi....nenek aku belum strict lagi nampaknya...bagi can la ye...semenjak dah berurut ni...amboi...dasat banget nenek aku bekerja ngalahkan orang muda...aku lak yang tak larat nak menengok...alkisah mimpi best ye...
  • Sekali deco-deco bersama eric datang umah nenek aku daaa....bile bangun nak gelak gak...ada lagi ke deco bersama eric...tak silap aku...skang rancangan cantik tak??cantik tak??.....
  • rancangan deco2 bersama eric yang datang umah nenek aku datang bersama treler yang amat panjang...yang didalamnya memuatkan apa pun aku tak tau...tapi aku rase mestilah barangan2 untuk diubahsuai.....yang lawak lagi pengacara dah bertukar kepada Scha Al yahya masa tu...eric tetap ada untuk proses ubahsuai...and scha cakap dapat nama aku daripada facebook...dan ini adalah pakatan bersama asu aku untuk buat surprise kat aku.....
  • masa tu memang semua ahli keluarga ada kat umah nenek aku...semua pakat cakap murah rezeki aku...dan aku sangat excited..paling tak tahan...kuat betul pengaruh facebook sampai dalam mimpi pon masuk.....dan dalam mimpi tu macam2 la aku ditemuramah...kire aku bagi tau apa yang nak diubahsuai semua...perghhh...dasat mimpi tu...paling tak tahan aku ingat lagi saiz kepanjangan trelar itu...siap camera2 besar masuk dalam umah masa tu....dasat2......
  • ok je mimpi tu..aku suke..klu jadi kenyataan...bersyukur sangat kepada Allah S.W.T. ....mane tau rezeki kan semua darinya....paling tak tahan mimpi suami aku yang takleh blah.....lindsay lohan datang rumahnya kat meru ajak die g jalan2 kat pasar malam sebab boring...boleh gitu??tak masuk akal...haha...aku cakap memang takkan jadi kenyataan punye.....

p/s.....ibu mertua mau melawat aku ujung minggu ni.....molek sangat la...sebab aku sangat teringin masak nasik lemak yang aku masak sendiri...cume mencari masa mau masak...yang kat kedai semua tak dapat memuaskan tekak aku...haha....sape mau makan nasik lemak...mari melawat saya.....hehe...uisshhhh..lama lagi ke perintah berkurung..hehe...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...