Monday, May 3, 2010

Tupperware..

  • Tangan aku sedang sengal2...selepas suntikan vaksin H1N1....adus lahai...nasib baik tangan kiri...kalau kanan..lagi la teruk...macam2 yang aku dengar mengenai suntikan ni...ada yang kata takleh mengandung 6 bulan..loya2,demam,bengkak dan sebgainya...tapi pada aku...agaknye sekuat mane virus itu menular...sekuat itulah juga agaknye keadaan nak memprotect...cume dengar cerita kalau pregnant...risiko mengalami keguguran tinggi...aku lum pregnant lagi...tapi mane tau kan...
  • Walaubagaimanapun...udah disuntik...redha je la ye...pening gak ni kepala...sekarang belum dibuka pada orang ramai katanya...disebabkan kakitangan kerajaan...kami dioffer cepat sikit....aduhai la...tengok nurse masukkan vaksin permulaan guna jarumnye yang panjang...memang rasa tak sanggup.....disebabkan semua guru pergi ikut trip...dan trip kami dengan cikgu lelaki...memacam le aksinya.....aku tengah pening ni...tangan tengah rasa sakit ni.....uwaaa........
  • Apapun mari layan beberapa produk tupperware yang ada offer...tengok...cuci mata ye...raya dah nak dekat ni.....hehe....

  • Bunga unik...warna merah..hijau dah dijual..tinggal merah n kuning..kuning tak sempat tangkap gambar la pulak...

  • Bunganya dari dekat...nak oder....namakannya sebagai bunga unik merah...ada 6 biji.......RM 108...
Bunga baru..with rama-rama...aku kodkannya sebagai : rama-rama ( rendah )




Bunga baru juga ( gabungan tinggi dan rendah )..tinggi 3 biji...rendah 4 biji....




Merah Bujur ( 6 biji )



Leper ( 6 biji )

  • Sekian..entry untuk hari ini..tata....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...