Thursday, October 22, 2009

Beberapa aktiviti aku...

Dah nak dekat seminggu...aku dok tgh padang je...alahai nasib la....walaupun berpayung...bahang tetap terasa...aku pun dah tak tahu le canggane nanti...banyak le gamaknya krim nak kene letak kat muka aku....ape2 pun...ni la gambo2 cecikgi sekolah aku yang terbaru...ini baru warm-up...muka semua tengah cun lagi...suara belum ilang lagi...

Alahai sukan sekolah....taun ni yang bagusnye..aku jadi ketua umah merah...tak sukanyyaaaa...nape tah ye...dah tiga buah sekolah aku g...semua rumah sukan MERAH...agaknya...sebab pakai kenari merah la kot....tapi memang tu kaler kegemaran aku pon....

dan selaku ketua rumah sukan...kitorang dapat RM100...untuk menampung perbelanjaan perbarisan murid dan rumah sukan...ikut ati memang malaih den nak layan...tapi disebabkan nak seronok2...yang penting nak lawan umah sukan kak saiyah...aku tetiba jadi bersemangat...dan dengan mengumpul beberapa semangat yang ada...aku n kak mary mencarila bahan-bahan tersebut.....

Kesimpulannya...memang tak sabar-sabar nak g sekolah menghias umah sukan esok....meh layan gambo di bawah...

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...