Sunday, August 16, 2009

Tumblebugs

Tumblebugs menjadikan aku manusia yang dah tak sedar diri..hahaha...sekarang apabila dah berjaya completekan level 12, aku malas nak main dahhhhh....woo cakap abiskan letrik je...ingatkan buat keje sekolah....

main internet pon satu lagi...penggannggu jugekkkkk...nasib baik le pendaftaran upsr dilanjutkan lagi...tak perlu le nak fikirkan dahulu...puasa,raya dulu puas2,baru fikir balik...btw...siapakah Rasni binti Maming itu????uwaaa....macam mane surat beranak adik ni leh sama dengan anak murid cikgu punye surat beranak....musykil..musykil....cikgu gak yang susah....tepon sana sini...alahai...

Keboringan ini,ari pun dah nak hujan...dah tak tau nak buat ape...aku menunggu keluarga cikli yang katanya nak balik...pastu,,kite semua g pesta makan pelam ek...along dah standby pisau....

dok sorang2 ni aku pun juga terfikir...kenapa agaknya orang bercakap kasar...positif thinkingnya aku rasa mungkin juga orang itu sedang stress kerana berkerja...tapi mengapakah diorang tak memikirkan ke yang kite ni manusia punya perasaan....hahaha...aku ni berjiwa sensitif keee????ermmmm...tak jugak...tapi klu kita cuba mengawal percakapan kita,mengapa orang lain tak boleh ye....sabar je la...walaubagaimanapun...aku agak bersedih....

Aku juga selalu seboleh2nya akan menjauhkan diriku selagi mampu daripada orang2 yang aku rasa jahat...hahaha...bukanlah bunuh orang,,,maksudnya..jahat dan busuk hatinya...sampai aku jadi manusia yang terlalu berhati2...lagi2 apabila aku sudah mula terkena...berjuta kebaikan pun yang dilimpahkan semula pada aku,agak sukar aku menerima kembali...bak kata orang...luka tu,walaupun sakitnya hilang...parutnya tetap ada....sob..sob...sob...sedih la pulak....

pon...pon....uppsss...cikli dah sampai!!!!

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...