Tuesday, July 21, 2009

REHAT TIMEEE!!!!

Saat ni...aku sedang berehat...rupa-rupanya dah berjaya masukkan 30 nama student...
bangganye rase...walaupun kat sekolah ngamuk2 tak dapek internet....
patutle kami digalakkan on line time 1.00 hingga 2.00 pagi...hehehe....

2009...cerita baru...sekolah baru....keje2 baru...suka...duka....ehemmm...banyak bercampur2...but life must go on...makin best rasenye sekarang...anyway...tq my kak wana bagi pinjam broadband jap...ninjamu berpoya2 gak....

Orang kata jauh pengalaman luas pemandangan...aku sangat setuju...rupa-rupanya ada banyak perkara yang dapat aku teroka berada di sini...sangat challenging dan interesting...dan aku lebih mengerti hakikat kehidupan....lebih mematangkan...dan penuh dengan kasih sayang....alhamdulillah.....

Inilah pelajaran yang tidak ternilai dalam hidup..yang mungkin tak dapat dirasai oleh orang lain...tetapi ada hikmahnya aku yang terpilih untuk memepelajarinya....betapa pelbagai ragam manusia rupanya...yang kadangkala tidak di dalam jangkaun fikiran...menjadikan aku berfikir dan terus berfikir...merungkai permasalahan bersama-sama....membina kepercayaan jitu antara kami semua...dan ukhuwah yang terjalin antara aku dan mereka adalah sesuatu yang bernilai buat aku....

Terima kasih buat semua kakak-kakakku dan teman seperjuangan dan teman sehati sejiwa....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...