Tuesday, July 21, 2009

MAKANAN MINDA GENERASI KINI...MUDAH...MURAH....TUNTAS....

IQ MAX

IQ max merupakan pemakanan mind yang dihasilkan dengan mengunakan inovasi teknologi sais fizik (wave particle duality) . Inovasi teknologiini membolehkan pelbagai tenaga yang diperlukan bagi merangsang minda di cajkan ke dalam buah kismis yang terbukti baik untuk merangsang kesihatan minda. Kebaikan produk IQ MAX di dalam merangsang minda telah terbukti dengan kemajuan yang telah ditunjukkan kepada pengguna.

Faktor yang menentukan kecerdasan otak

* Kecerdasan akal (IQ) seseorang tidak bergantung kepada bilangan sel neuron diotak tetapi bergantung kepada jumlah hubungan yang dibentuk oleh rami saraf dendrit (dendrit fibres) di neuron.

* Otak yang cerdas banyak membentuk hubungan diantara ramisaraf dendrit.

Kajian menunjukkan ramisaraf dendritboleh digalakkan pertumbuhanya melalui pemaknaan serta tenaga yang mencukupi bagi merangsang pertumbuhannya.

SIAPA YANG MEMERLUKAN IQ MAX?

Otak akan menggunakan tenaga yang banyak digunakan apabila melakukan kerja kerja berat seperti berfikir,mengingat, membuat analisa ,merangka strategi dsbgnya.

Berikut merupakan simptom simptom yang menunjukkan otak yang memerlukan tenaga tambahan:

* perasaan gementar,cemas dan bimbang

*lemah daya ingatan dan rasa malas

*selalu letih dan tidak bertenaga

*sering diganggu kesedihan yg tidak menentu

* serabut fikiran dan kelesuan otak

* bersifat pesimis dan negatif

* kurang keyakinan diri

* mudah lupa dan rasa jemu

* kurang daya tumpuan

Tenaga otak boleh dirangsangkan melalui rangsangan minda, rehat yang cukup dan makanan yang berkhasiat

HARGA SEBOTOL IQ MAX ADALAH RM 14.90...DIMAKAN 2 BIJI SEHARI...INSYAALLAH...SAYA ADALAH PENGAMAL SETIANYA.....HUBUNGI SAYA UNTUK MAKLUMAT LANJUT!!!!

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...