Monday, September 22, 2008

Tanggal 22 September 2008

Hari ni..tatkala 22 September 2008....

Hari ni dimulakan dengan bersahur...marvelous sangat agaknye sambal belacan aku...
sampai semua tertanye2 mane aku dapat resepi baru....tah ape aku letak pon,aku pon taktau....

Skang ni...selagi jam tak pukul 10, semangat aku pon tak datang....tapi bile handpon bunyi.....toingggg!!!!semangat naik 100%....barule leh nampak dapur berasap...hahahahahaha.....terima kasih semangat kesayanganku...kecintaan hatiku....

Sampai sekolah..masuk laicik...hari ni tertera anda telah hidup selama 9549 hari...kelakar punya laicik...cepat2 aku skodeng mr tan punya lak...aiya...tak sempat kira hari pulek...mr tan sudah mau pencen maaa...last2 mr tan anda berbintang gemini je...urusan hari keluarga tak selesai2 lagi...aku n erwan dah makin malas nak uruskan...makin takde semangat...tulun...tulun...sesambil tengok quotation...membebel2 la kitorang....mane nak buat ni????kita makan2 di jeram je la...kata sumber2 yang boleh dipercayai...sedap gak,...betul ke?????ahakssss....tgk tenet nampak cam menarik....

masuk kelas...start tulis whiteboard/...emmm...dah 22 hb....amirul jerit...cikgu...saye pose penuh...leh dapat duit raye...lagi 8 hari pose...pantas nye masa berlalu...bestnye rase....lelagi berlalu dengan penuh kasih sayang dan kebahagian...yahhhh...akulah orang yang paling bahagia saat ini di dunia....

Di bulan ramadhan yang mulia ini, betapa aku memanjatkan kesyukuran atas limpahan dan kurniaan kebahagiaan dan kasih sayang yang tak dapat aku nilaikan dengan segala yang berharga di dunia ni....dia lah yang membuatku tersenyum hingga saat ini... dan semoga segala yang ku kecapi hari ini berkekalan hingga ke akhir hayat....aminnnnn....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...