Tuesday, September 9, 2008

SAJAK DARIKU UNTUKKU....

Babah bertanya..mengapa aku beli notebook....
mama bertanya...mengapa aku beli notebook...
adik2 bertanya...mengapa aku beli notebook...
Kini...
Aku bertanya semula mengapa aku beli notebook...

Aku punya cita-cita dan impian...
dengan notebook...
semuanya pantas dan mudah...
semuanya jitu dan kekal...
tapi kini...
apa yang aku lakukan...

Aku keliru...
Aku ikutkan nafsu...
Aku terlalu leka...
Dengan pelbagai hiburan dunia...

Mana perginya minit mesyuarat...
mana perginya laporan kewangan...
mana perginya laporan aktiviti...
dan mana perginya soalan peperiksaan...

Aku perlu sedar....
Aku memikul tanggungjawab...
Aku memikul amanah....
dan...aku perlu ikhlas untuk semuanya...

Semoga kehadiranmu notebook....
yang terbaik buat diriku...
yang setia dengan diriku...
kerana kau...kini temanku....

SADIS SANGAT TULIS SAJAK NI...SELEPAS MAMA CAKAP.....ASIK BUNYI GAME JE LA YE ALONG...HAHAHA.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...