Tuesday, September 2, 2008

KEENAKAN LAKSA JITRA DI ANDALAS!!!!!!

Hari ini yang merupakan hari selasa....
aku terlalu cintakan hari ini...kenapa????
sebab hari selasa sahaja aku dapat berjumpa makcik laksa jitra...

Siapakah makcik laksa jitra ini???ye...sampai skang aku tak tau namenye...
yang penting hazira bersalah dalam hal ini sebab ia telah menyebabkan aku ketagih...

Walau apepun..nak katekan makcik ni mandrem...memang tak logik gak...
laksa nye pekat dan likat...dan periuk nye pon tak brape besar...
jadi kite boleh nampak kuah nye yang nyam...nyam....

Sempena bulan ramadhan yang penuh barakah ini..tak pulak aku sibuk carik kuih lain...
cukuplah hanya laksa yang dapatku beli hari selasa....
dan akan aku simpan 2 bungkus lagi untuk bekalan sehingga selasa depan...sadis...
tapi tu le kenyataan...sebab aku hanya jumpa makcik comel yang kecik je orangnya dan
memakai jam tangan hitam ni pada hari selasa....

Kepada makcik laksa jitra andalas...kalau terbaca pesanan saye ni, ingin saya nyatakan....sayelah yang selalu beratur kat gerai makcik walau panjang camner pun...sebab saya cinta laksa makcik...harap2 rezeki makcik melimpah ruah....n saye harap rezeki saye akan murah setiap hari selasa sebab saye tau laksa makcik limited edition...HIDUP MAKCIK LAKSA JITRAAAA!!!!!

Sesiapa yang berminat...bolehlah mendapatkan laksa jitra makcik pasar malam andalas dengan harga rm 3....gerainya bersebelahan gerai air dan pecal serta sebaris cina jual biskut.....hanya pasar malam hari selasa sahaja....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...