Wednesday, August 20, 2008

KEHANGATAN BULAN INI!!!!!!!!!1

Bulan yang agak best kepada guru-guru yang dilantik bulan januari...
kenape???? masukkan atm card...and say...wow......
tapi apa terjadi pada aku????

Alhamdulillah...berkat gaji yang berkat ini,,,,akhirnya aku berjaya...
memiliki L300 toshiba notebook...sangat teruja sehingga kini....

serentak itu, aku telah menjadi dealer toshiba plak....dan aku berjaya
mendapat 2 orang customer...marketing berjaya....

Jadi, selepas ini kepada sesiapa yang berminat mendapatkan notebook dengan
harga yang berpatutan...silalah menkontek daku...dan aku kini hanya menjual
toshiba...

kelebihannya...lebih laju dari biasa laaaaa.....ahakssss....

ANDA TERUJA??????kontek untuk menghilangkan keterujaan anda dan terus mendapatkan notebook yang sama dengan harga yang amat berpautan...sehingga anda tidak mampu mempercayainya......

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...