Sunday, May 4, 2008

ku merindu...shah n ella.....

tatkala ini...aku tengah bz mencari key gitar untuk lagu ini......dan hazira sedang bz mengcari key piano lak...yang penting lagu yang happening ini akan kitorang persembahkan masa hari guru.....

Colloboration taun ni dalam plannye ialah :
1. Duet antara aku, zaidil n danial
2. Piano - Hazira
3. Gitar 1 - Zafuan
4. Gitar 2 - Kak Ina
5. Penari - penari - Tunas Budaya
6. Back up singer - Tahun 6

Perghhh...tak sabar gilernye nak tunggu hari guru ni....lagu yang telah menjadi ringtone aku ni...telah membuatkan ramai yang jeles...perghhhh....lantaran aku meninggalkan handbag di bilik guru.....dan vimala cari aku macam nak pengsan.....last2 cecikgu kat bilik guru terpaksa mendengar lagu ni...

Harapan aku...taun ni...aku yang giler kuasa ni...hahaha...akan berjaya perform dengan maju jayanye....sampai pencen le kene mensumbangkan lagu.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...