Sunday, April 27, 2008

HARI STRESS SEDUNIA......

Hujung bulan biasa cecikgu ade up sikit keje...hahaha....tapi takpe...dah pro takde bende...tutup je register tuhhhh....

Walaup apapun hari ni aku agak stress....tapi takpe...aku yakin leh buat...chaiyoo...pagi2 lagi aku dah bz memasak untuk dibawak ke sekolah...pot luck sebab we all ade meeting...saje2 je...aku masak sambal tempe jawa....perghhh...sekuali besar tu....

Sesampai kat sekolah...naik pejabat...GB panggey aku...uwaaa....Aishah..leh tak buatkan camnie...aku angguk kan je...dan sampai ketika ini...aku tengah pening dok depan computer...kejap2 dok dpn pc...jap2 depan laptop yang dah uzur tu...peningnye aku...skang baru 35 % siap....malam ni aku terfikir semula...aku perlu meletak satu jawatan setiausaha kat sekolah...takutnye...keje jadi su kurikulum banyak gak.....uwaaa....nape school aku jadi pengerusi....apepun aku akan mencuba sedaya upaya untuk mengutip banyak pengalaman memegang amanat ini......

Acara makan-makan kami agak meriah hari ni...emmm...marvelous...banyaknye makanan...gembira sakan semua...takyah g kantin dah....GB sempat tanye....nape tak bagitau padenye...leh die bawak gak....takpe...puan...next time puan pulak ek.....

Walau apapun...masa nak balik...kami semua agak sedih...sorang cikgu kami, bapanya tetiba strok....terpaksa beliau pulang ke kelantan malam ni gak..semoga segalanya ok....aminnnn....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...