Wednesday, April 23, 2008

bulan yang sangat sibuk...

lamenye tak update...ni untuk tatapan emi especially....aku update kan gak...ahaksss....
dalam kesibukan,....internet pon tak sempat nak surf.....

Kira ala2 klu taun ni dapat anugerah cemerlang...aku layak lah kot...kahkahkah...baru 5 taun ngaja....perghhh...nasib baik stamina tgh power.....

Walaubagaimanapun...aku agak sedih sebab terpaksa mengorbankan tiket floght ke sarawak...uwaaa...lantaran cuti tak diluluskan...walaupun ada yang membelakan nasib aku, tapi tah la....aku tak rela nak meninggalkan hari sukan sekolah...takut rumah merah kalah.....aku pasarah akhirnya...kahkahkah...

sebut pasal sukan sekolah...taun ni fst time nak buat di stadium...tapi minggu ni agak teruk bagi aku yang dipertanggungjawabkan jadi hakim penamat...perghh...kira menguasai penuh arena lompat jauh katanya....harap2 petang ni setle semua...yang penting...johan tahun 5 n 6 lompat jauh dah dapat kat umah merah...tak sia-sia....tak sabarnye nak tunggu jumaaat......

keje jadi setiausaha memang memenatkan dan memeningkan.....minggu ni je 3 keje setiausaha aku kene selesaikan daaaa,,,,,......tah mane nak mula dulu pon aku tak tau...yang penting s.u kurikulum punye keje dulu la kot....ketas keje...ketas keje....emi...nak ikut aku g FRIM bulan 8????best tau.....aku baru nak wat ketas keje.....

kadang-kadang tak tahu macam mane aku nak ejaskan mase...penat gak berfikir-fikir...fikir banyak2 tak guna...terus buat.....dengan bisnes yang makin masyukk.....ye la...tengah bujang ni best nye...semua bende leh buat dengan tenang...hahaha.....

Makin takut nak menghadapi bulan 9....julung kali nak kene jadi ketua pengawas UPSR....setakat pengawas takpe lagi...terus KETUA pengawas...ape aku nak cakapkan pon tak tau la......

Walau apapun ....bekerja dalam profesion keguruan bukanlah semudah yang disangka....Zaman dah makin moden...semua perlu dokumentasi.....tah la...banyak nak dibuat taun ni...in house training pon aku tak stat2 kan lagi.....bawak budak bersjak,bersyair...ada harapan menang ke tak taun ni......

Semoga tahun 2008 membawa rezeki yang baik untuk aku.....aminnnnn........

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...