Saturday, March 22, 2008

meeting PIBG 2008

Kerusi-kerusi panas PIBG sekolah aku terus diungguli oleh beberapa orang yang aku fikirkan memang layak dan berkaliber.....meeting yang setiap tahun panas nampaknya tahun ni menjadi lebih panas dengan complain2 yang biase aku dengar....emmm...tak serik2...tapi seriously kagum dengan jawapan-jawapan kak Ita yang seterusnya melayakkannya menduduki tangga teratas selaku YDP PIBG 2008/09...Aku maintain dengan audit bersama Shanti....Sebagai bebas aku n Shanti jadi pemerhati kat belakang dewan...emmm...ada gak yang komplen hal kewangan.....Walaupun setelah diaudit dalam dan luar, aku n Shanti puas hati...Syabas pada bendahari yang menshortlistkan akaun sehingga menjadi sejitu mungkin dan mudah dilihat....

Masa penyampaian hadiah selaku pengiring,sempat jugak YDP PIBG yang lama berbisik pada aku, untuk we all takde ke..hehe...DON'T worry Encik Siva,I akan bangkitkan nanti...which kaler u choose urself...emas,perak n gangsa.....memang barisan PIBG yang kepas bagus dan pantas serta prihatin di samping menghormati kami sebagai guru...dan terasa sayang di hati untuk melepaskan mereka...komited yang aku boleh salute dalam sama-sama memajukan anak-anak bangsa yang juga merupakan anak-anak mereka.....tapi apakan daya...hampir 8 tahun mereka bersama kami...dan hari ini rayuan seterusnya...mereka mahu berehat dahulu.....

Kepada barisan PIBG yang lama,berbanyak dan jutaan terima kasih diucapkan atas segala usaha dan komitmen...dan barisan PIBG yang baru,marilah bersama-sama kami meneruskan agenda untuk kemajuan anak-anak kita bersama.....

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...