Monday, February 25, 2008

25 Februari 2008

hari yang best...untuk kakitangan kerajaan....dah gaji rupenye....

hari ni angah mengganas...membeli sebuah hp baru...

same dengan emi nampaknye....v360...

menggunakan aku yang pandai menawar-nawar ni katenye....

terpaksa le aku pegi gak....ok le cine tu...customer pertama katakan...

mesti le die kene kasi murah....

aku pon cakap:-

aku : ello apek

apek:ello amoi, aiyooo lama tak jumpe....

aku : ingat lagi ka...u tau, saye datang jauh2 maaa....u jugak saye cari

apek : saye tau...saye tau..

aku : ok apek...kira cincai la....v360,card reader,1gb,handsfree, free gift,

brape u mau bagi

apek: sikijap...sikijap...( tekan tekan kalkulator )

aku : aiyooo apek...lame lu kira...kelentong nampak..u jangan...i customer fst maaa...pembawak rezeki.....

apek: ok cincai 440

aku: ok le tu....u handsfree brapa mau kasi

apek : original, 13

aku : aiyooo susah mau kira...10 dah le

apek : ok la ok la...u punya pasal

aku : ok apek...apa mau kasi free...tali tarak ka

apek : ok, i kasi tali, mau panjang pendek

aku : aiyooo...panjang la....kasi saya 2

apek : takpa...u amik la 3 ni...banyak kaler ni

aku : u memang best la apek

ikan masak taucu

hari ni nak ke HUKM...babah warded(routine)..jadi pagi2 dah bangun masak untuk bwk bekal...hari ni turn kite tido ward teman babah...meh aj...